Numer alarmowy!
22 660 44 00Numer alarmowy!
22 660 44 00Szanowni Państwo,
Uprzejmie informuję, że w związku z aktualną sytuacją epidemiczną musi ulec przesunięciu termin przejmowania przez PGK w Kobyłce Sp. z o.o. świadczenia usług wod-kan od PWiK Sp. z. o.o. w Wołominie. Jest to podyktowane wyłącznie ochroną naszych Mieszkańców oraz tym, że stan siły wyższej uniemożliwił dalsze sprawne zawieranie umów.
Dlatego też, dziękując za zawarcie umowy – informuję, że jest ona ważna, nie wymaga zmiany, jednak będzie wykonywana przez PGK w Kobyłce Sp. z o.o. po ustaniu stanu zagrożenia. Przewidywany termin to 1 czerwca 2020 r.
Do tego czasu usługi będą świadczone na dotychczasowych zasadach przez
PWiK Sp. z o.o. w Wołominie.
Za okres do 1 czerwca br. otrzymają Państwo, tak jak dotychczas, fakturę od PWiK Sp. z o.o. w Wołominie. Płatność za ten okres należy więc uiścić do PWiK Sp. z o.o. w Wołominie a nie do PGK w Kobyłce Sp. z o.o. Sytuacja ta nie pociągnie dla Państwa żadnych negatywnych konsekwencji. Zapewniamy ciągłość i niezawodność świadczenia usług. W przypadku zmiany terminu rozpoczęcia świadczenia usług przez PGK w Kobyłce zostaną Państwo powiadomieni osobnym pismem.
Dziękujemy za wyrozumiałość dla zaistniałej sytuacji.
Prezes PGK w Kobyłce Sp. z o.o.